8.6.11

destination?*

... anywhere, by the sea. Belgian one here.
*corner view for jane hosted by francesca...

24 commentaires:

Karine Bailly a dit…

ailleurs ...

Mélie a dit…

Oh oui la mer. La mer à la tombée de la nuit.

Unknown a dit…

Sea...the best destination...just to see time pass

G. E. Light a dit…

That reminds of a scene from Betty Blue or 37°2 le matin, if you prefer.

tanïa a dit…

Ah oui, je veux aller à la mer aussi!

likeschocolate a dit…

I love destinations by the sea too!

shayndel a dit…

I love by the sea too.
Happy days to you!♡

Tiphaine a dit…

moi aussi by the sea...mais loin....

Kristin a dit…

The photo is very nice. :)

Redeker a dit…

i love the sea it is one of my favorite destination! but a bit to far away...!

Janis a dit…

Anywhere in Belgium, or Europe would suffice... my favorite destination :^)

Dorte a dit…

sounds nice :)

Don a dit…

Low tide?

Beth a dit…

This southeastern Ohio country girl has never seen anything like this. I'm not real sure what I'm looking at other than I get the 'sea' part.
My world does need to get broader! :)

Bichos da Matos a dit…

Moi aussi, la mer me manque...comment est-ce possible???pas le temps...beijinhos!

Francesca a dit…

I would love to have one of those beautiful wooden carts in my garden, actually! Gorgeous photo - I guess the Belgian coast is a little windy?:)

A Little Happier a dit…

undoubtedly happiness :)

Leslie a dit…

fascinating photo! I love it - and I completely agree with your sentiment on destinations!

nadine paduart a dit…

ma belgique, plage préférée...
seriously, running through brussels daily? we might have crossed one another, not knowing, then? ;)
n♥

sophie a dit…

Ben oui, forcément.
Bisoukes

mmm a dit…

ça serait top au fond de mon jardin (la cabane en bois pour la sieste, le sable chaud pour s'enfouir les pieds, et bien sur, de l'eau tiède, salée sur les lèvres, pour s'immerger, se laisser bercer...)

kristina - no penny for them a dit…

this is such a wonderful photo - makes me long for the sea...

;) a dit…

J'ai vu Ostende cette année... dans le froid et la brume, avec cette eau si grise... mais j'ai beaucoup aimé ! J'y retourne avec plaisir près de cette mer si particulière.

Kenza a dit…

J'adore les côtes de la mer en hivers... Trés beau! Merci.